Nöjd och mycket trött

Min stjärna till häst har varit fantastisk idag! Faktum är att han nog aldrig gått så bra! Allt flöt på, jag hade mycket energi hela programmet och inga större missar, förutom en bakdelsvändning, allt kändes bra helt enkelt. Det var till och med så att publiken busvisslade efter min ritt. Kändes bra!

Förutsättningarna idag var stenhård konkurrens och domare som förut inte varit jätteimponerade av Generalen och mig. Med tanke på det är jag nöjd med resultatlistan också, lite besviken är jag att jag inte blev placerad när det kändes så bra men det var väldigt nära. Det var idel landslagsryttare på plats så jag kan inte vara annat än helnöjd. Jag fick 64,5% och var precis utanför placering.

Liane har som vanligt varit fantastisk och coachat och peppat innan start.

Dagen började med lite sovmorgon (åtta) och ganska god hotellfrukost. SEn blev det stallet och ridning på tävlingsbanan. Efter ridpasset tog vi en liten skrittpromenad i skogen. Djursholm är väldigt vackert! Det ligger fint vid vattnet och jättefina ridvägar.




I morse på framridningsbanan vid stallet. Solsken!

När Generalen var ompysslad och klar så åkte jag till Jakobsberg och mormor. Hon verkade må bra och korta stunder är hon hur klar som helst (mest när det gäller choklad) för att nästa stund prata lite i nattmössan. Hon verkar känna igen mig lite i allafall och det känns bra tycker jag. I alla fall så pass mycket att hon förstår att hon är min mormor.

Jag stannade till i Barkarby outlet, som ligger på vägen till mormor och shoppade lite, men jag orkade inte gå runt i så många affärer så det blev bara lite smågrejer och en tröja.

Nu är jag sjukt trött och tänker somna till ett DH avsnitt (tack Sanna) God natt!

ps. min kost har idag bestått av preemwok(lunch) och statoilpizza(middag 23:00) kul att man passar på att riktigt utnyttja utbudet här i huvudstaden... Får försöka hitta på nåt bättre till i morgon





Kommentarer
Postat av: Liselotte

Ni är så duktiga!! Synd att man inte vad där och såg ritten. Men om du kanske kan ju försöka att lägga in en och annan GP-rörelse i dina starter i Rappestad imorgon, så får vi låtsas att vi är på elit-tävling. ; )



Lycka till idag, håller tummarna ännu hårdare så kanske det räcker ända till placering!



MVH

Liselotte

2008-09-20 @ 14:36:46
Postat av: Sanna

Det var så lite så.. :) Grattis till att dte gick så bra :)

2008-09-20 @ 19:55:03
Postat av: Josse

Grattis gumman!

2008-09-20 @ 23:22:25
URL: http://www.nogg.se/zmilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0