Gräddet på moset

 Jag har fortfarande inte släppt tanten...

Det sista jag gjorde på tävlingen idag var att hämta protokollet från söndagen. Jag fick pappret och en minnesplakett. Samtidigt frågade tanten om jag hämtat gårdagens protokoll. Jag svarar att ja det hämtade jag igår och tänker samtidigt att det var ju ändå lite hjälpsamt av henne att fråga om det, ett litet pluspoäng trots allt.
Samtidigt kommer Liliann(Skys ägare) in och vi står och pratar en stund och så lämnar jag över protokollet till henne. Liliann frågar då om jag har protokollet från igår också. Innan jag hinner svara så väser tanten att ja, hon påstår att hon hämtade det igår... Som om att jag hade ljugit om att jag hämtat mitt protokoll. Jättekonstigt.

Vissa människor går bara inte att förstå sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0