Färdigjobbad och färdigpackad

och totalt färdig...

I morgon blir det ponnychampionat med Sky i Falkenberg. Till championatet har man varit tvungen att kvala. Nitton sexåringar är anmälda i dressyr Kat D. Hur det än går så är Sky en av de nitton! Ska bli spännande att se hur standarden är på ponnysidan. På storhästsidan blir man ju hänförd av alla fina hästar på championaten. Hoppas på detsamma i helgen!


Sky

Jag åker ensam den här helgen med. Skys ägare skulle varit med båda dagarna men hon ska jobba i morgon och kommer ner på söndag istället.

Det ska nog gå bra ändå. Sky har varit här den här veckan och hon har känts bra. Det optimala hade förstås varit att åka ner redan idag för att hon skulle få se tävlingsbanan och aklimatisera sig innan start. Den här gången fanns det inte möjlighet att göra så. Nu åker jag tidigt i morgon istället, hon kommer att få ett par timmar där nere att vila och ladda innan det drar igång.

Jag livebloggar såklart i morgon. Tills dess, ha det bra!

I morgon bloggar jag dessutom om en ny "måste ha" pryl till hästarna.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Håll oss inte på halster!!

Hur har det gått?

Kramar

2008-09-28 @ 21:02:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0