Mycket omarbetat kürprogram...

Nu ikväll har jag ägnat en stund på att titta på filmen som vi gjorde på mitt kürprogram igår. Hmm till och börja med var programmet en hel minut för långt. För det andra var det inte bra..
 
Haha nej så illa var det inte, men jag satte mig ner och gjorde en plus och minus lista. Vissa grejer funkade jättebra medans en del saker inte alls var bra i verkligheten. Nu har jag tagit bort alla minus ur programmet och kommit på några nya vägar. I morgon ska jag göra ett nytt försök att rida och filma. Vi får se om det blir bättre. Jag lär få göra om det både en och två gånger till...

Musiken till traven och galoppen är så gott som bestämd, men den avslöjar jag inte riktigt än. Skritten har jag bara hittat en låt som passar och den tycker jag inte alls om, jag ska lyssna lite till och se om jag kan börja gilla den...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Igår var det ju valborg och jag kan inte direkt säga att vi firade den men Hanna, Sanna, jag, Peter och Henke åt sushi och tittade lite på TV. Slapp och trevlig kväll! Tog inga kort igår men här är  korten från söndagens avskedparty  (konstigt ord)

image103

Tjejgänget, Emmi Micka Sanna Salam Josse och jag fick sitta i köket

image104

Medans killarna och hundana inte fick plats där utan fick sitta i vardagsrummet. Peter och Danne gör sina bästa bloggminer. Tommy håller sig undan...


image105

Mickas smarriga glassbomb

image106

Vattenpipa utomhus...

image107

Salam posar snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0