Lite kort...

image171

Anna och Ninni


image172

Vivvi

image173

Per gillar inte bloggkort. Inte Peter heller, de håller sig alltid undan...



image174

Idag filmade vi küren igen. Efteråt skulle vi passa på att ta lite fina kort i solen. Det här var Generalens bästa. Inte på fotohumör idag...På torsdag ska jag träffa Emil som ska fixa musiken till programmet. Håll tummarna för att vi hinner bli klara i tid :)

image175

Kleo posade lite bättre!

image176

Ikväll har jag varit i Lagerlunda och haft en lektion. När jag åkte därifrån så stod det två rådjur precis vid vägen. Innan jag stannat fått upp kameran och vevat ner rutan så var de redan långt borta... Men det är i vilket fall som helst otroligt vackert i trakten runt Lagerlunda. Där skulle jag kunna bo...om det inte var för järnvägen i och för sig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej, och tack för lektionen igår! Man blir så inspirerad att arbeta till nästa gång!

Jag håller med dig. Det är underbart vacker här i trakterna och efter någon månad så hör man inte tågen längre, och järnvägen ligger tillräckligt långt bort för att inte husdjuren ska råka hamna i närheten av misstag. Däremot så här års så kan det hända att de som bor på Lagerlunda behöver öronproppar för att inte väckas av 40 bräkande, hungriga lamm på morgonen.. : )

Ser fram emot att få dig till granne, vore bra om man behöver en akut-utryckning.. ; )

2008-05-20 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0