Det här skulle jag vilja göra oftare...

Idag har jag varit med några ponnyelever till tävlingen i Heda. Jättekul att se hur hästar och ryttare är i tävlingssammanhang. Ännu roligare såklart när det gick bra som idag! Resultaten finns här så småningom på Hedas hemsida. Nu hann jag tyvärr inte se alla men jag vet att det jättebra för många ut av er! Grattis till er allihopa!
 



image127

Här är Sofia och Gigolos team. Sofia kom trea i LAP:1. Första klassen bklev det lite för lång framridning och han blev lite seg inne på banan. Vi gjorde ett nytt upplägg för andra klassen och det gick mycket bättre!

image128

Sofia och Gigolo på en annan tävling.

image130

Jennie Frode och Tellus vann en klass och kom tvåa i den andra.


image129

Efteråt fick Tellus en liten sandspabehandling

image131

Härligt!

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Det är inte ofta som man ser en häst rulla runt så :)

2008-05-11 @ 20:43:21
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0