14 plats...

av 24 starter och jag är väl ganska nöjd. Jag är väldigt nöjd med vissa bitar och en del bitar behöver förbättras. Så är det ju alltid...Men det känns som vi börjar få lite bättre självförtroende i de här klasserna. Resultatet blev 61,2 %
Klassen heter Intermediere II och det är snäppet under GP.

Emma Karlsson - Faradera vann, Nina Bengtsson - Ajax två tvåa och Nina Hofmann - Leo af Magnushöj trea.

image5

Faradera och Emma Karlsson (på en annan tävling)


Jag har inga bilder från ridningen på Generalen men en i från stallet.


image4


Generalen och Emmi tar det mesta med ro. Här är precis innan jag ska sitta upp.

Notera de mycket snygga knopparna! Emmi och Salam fick till och med i uppdrag att knoppa vår danska boxgrannes häst i morgon. Det är riktigt internationellt här, både danskar och norrmän. Och så finska Emmi med då förstås.

I morgon startar jag vid tre. Det ska bli jättekul!

Vad tycker ni om nya bloggen förresten?






Kommentarer
Postat av: Ninni

Lycka till imorgon! Det kommer säkert gå finfint! Säg till nån av tjejerna att fota när du rider.
Bra att du har bytt blogg, tycker jag.
Kramelikram

2008-03-28 @ 22:30:29
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Och vilken fin ny blogg du har.
Pusselipuss

2008-03-29 @ 22:27:24
URL: http://bockerarknark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0