Snabblogg

Jag är kvar i Norrköping och har inte haft någon dator med mig, därav den dåliga uppdateringen. Idag är det dags för att rida kür! Ska bli jättekul men också väldigt nervöst. Jag tyckte att det var tillräckligt nervöst igår...

Det gick i allafall jättebra igår. Generalen kändes jättebra men vi fick ett par jättemissar, bla en galoppfattning i en passageövergång och slutasaxen blev inte heller nåt bra. Det drar ju såklart ner procenten en del. Vi hamnade i alla fall över 60% sträcket, trots att en av domarna inte alls tyckte om oss och bara gav oss 56%. Det var långt under de andra fyra domarna. Skönt i alla fall att majoriteten av domarna tyckte om Generalen. Det är samma domare idag så vi får väl se om det blir nån ändring idag.

Tävlingen är i alla fall mycket trevlig! Vi bor gratis på Scandic hotell och det är därifrån jag bloggar nu. Nu ska vi gå och äta frukost och sen ska jag till Generalen. Morgonfodringen ingår också som en service på tävlingen. Mycket trevligt!

Ikväll kommer det lite bilder från helgen och förhoppningsvis lite film också! Hoppas vi ses idag i Norrköping! Om någon är intresserad av att komma  och titta så kan vi ha några biljetter över. Ring mig i så fall!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du måste berätta hur det givk idag. Din fanclub (kellandersisters) är nyfikna och skäms lite för att vi inte kunde komma idag och heja. Kram

2008-06-01 @ 20:01:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0