Ibland ska man ha tur...

Igår var jag ju och tävlade. Jag packade och gjorde klart allting inför tävlingen på lördagmorgen. Eftersom jag är allmänt förvirrad så var jag ordentlig och hängde ur fracken ur tävlingsgarderoben och hängde in kavajen i stället. Jag hade inte en tanke på att jag behövde fracken i STGeorgeklassen.

Erika Ek var med som hästskötare och när vi satt i bilen på väg till Finspång funderade vi på om vi hade med oss allt. Då kom vi på just det att fracken inte var med. Just den här dagen så skulle Erikas föräldrar åka på en söndagstur, till Finspång. Hur stor är den sannolikheten?? De kunde i alla fall hämta upp fracken och jag fick den i god tid innan min start. Jättesnällt!!!

På tal om tur så har det idag hänt en grej som kommer att förändra mitt liv. Stort! Jag kan inte berätta vad det är men så fort jag kan så kommer jag berätta om det här på bloggen, men det kommer nog ta ett par veckor  till... Glad är jag i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Men allvarligt!!! : ) Så där kan du ju inte skriva, då blir man ju jätte jätte JÄTTE! nyfiken... du måste ge oss bloggläsare en ledtråd!



Ha en trevlig kväll!

2008-06-16 @ 23:49:27
Postat av: Ninni

Efter några snapsar på midsommar ska jag nog lura ur dig hemlisen...

;-)

Vad kul vi ska ha!!



Kram kram



ps. Per frågade igår om TELIA ska med. Jag fattade inte vad han pratade om och tänkte på datorn och bredband och så. Sen förstod jag att han menade Tilia. Följer hon med?

2008-06-18 @ 18:20:46
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Sofie & WB

Antingen är du med barn eller så har du fått en ny het sponsor av något slag. Ha en underbar midsommar hur som helst, håll tungan i styr även efter snapsar om det är en überhemlis ;-) Kram Sofie

2008-06-18 @ 22:17:42
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0