Bloggproblem??

Det kan bli lite problem att blogga från den här bloggen i helgen. Om så blir fallet så livebloggar jag från Strömsholm på min gamla blogg www.nogg.se/lottaesping tills vidare.

Nu är i alla fall allt fixat inför avfärden tidigt i morgon. Transporten är färdigpackad och jag tror att det mesta har kommit med den här gången. (Till skillnad från sist då jag glömde en massa bra och ha grejer) Vi har till och med fått med oss två cyklar.

Jag har varit lite dålig med att blogga om annat än Generalens träning nu ett tag. Självklart jobbas även de andra hästarna. Deras framsteg får ni höra om i nästa vecka. Det händer grejer med de kan jag lova :) Ciwi är iallafall anmäld till sin första StGeorge nästa helg i Finspång. I dagarna blev han vaccinerad eftersom han ändå ska vila i helgen.

Här kommer en liten hälsning förresten från Bobo och hans nya familj!

image201


Hoppas ni får en trevlig nationaldag och en skön och solig långhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0