Äntligen

  • Idag var min första "hemmalediga" dag sen den elfte maj. Det har varit någonting varje helg sen dess. Tävlingar, konserter, midsommar och en massa annat kul. Så jag klagar verkligen inte, det här kan vara en av de roligaste perioderna i mitt liv faktiskt!

    Jätteskönt i alla fall att sova länge. Sov till kvart i elva idag. Känns som det kanske behövdes... Dagen har sen fyllts av



  • Garderobsstädnining och urrensning - mycket välbehövligt
  • Tvättning av stort tvättberg. Tvättkorgarna har aldrig varit så tomma som de är nu. Väldigt skönt!
  • Vikning av stort tvättat tvättberg.
  •  Omorganisation i förrådet för att få in bland annat vinterkläder och lite annat
  • Städning av min bil. Peter höll på att svimma när han såg hur smutsig hans fd bil hade blivit. Snäll som han är så hjälpte han mig att städa den, så nu behöver jag inte skämmas för min stackars bil på ett tag.
  • Tilia har spenderat hela helgen hos Peters mamma Gun. När vi hämtade henne så passade vi på att ta en fika med rabarberpaj och vaniljsås.
  • Nu ikväll har jag varit i stallet en sväng och promenerat lite med Generalen och så har jag mockat och fixat lite.

    Nu ska jag göra iordning lite te och ta en macka och sen lär det väl dröja innan jag kommer kunna somna med tanke på hur länge jag sov i morse. Det här blev en tråkig blogg men så kan det vara ibland. kram på er
    ps. punkten innan det första stycket ska inte vara där men det går inte att få bort den. ds.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0