Vilken helg det blev!

Jag har varit lite halvkrasslig hela helgen, men det blev ändå en riktigt lyckad helg!

I fredags var vi på WeSC-fest. Förfest på Petit Sportif och sen utgång till Platens. En massa roliga bilder finns på www.kellandersisters.blogg.se . Vi fick presenter också! Jättefina hörlurar från WeSC! Tack tack! Jag tog det väääldigt lugnt och åkte hem vid tolv. Men kul var det!



Min enda bild från kvällen. Hanna och Maria är glada!

I lördags var jag en snabbsväng hemma hos mamma och pappa på morgonen. Årets första dopp avverkades. Försök gjordes att dokumentera händelsen men tyvärr har vi ingen höghastighetskamera...

På eftermiddagen var jag hos Lianne och tränade. I 30 graders värme. Det blev lite svettigt, i alla fall för mig. Generalen var inte speciellt påverkad verkade det som. Hästar tål värme bättre än man tror. Det gick i allafall jättebra, och det känns bra inför tävlingen nu i helgen.



Jag kom hem ganska sent så nån fest blev det inte på lördagen .Istället åkte jag till Hanna och blev bjuden på goda veggiehamburgare. Vi satt och pratade och drack te och hade det riktigt mysigt. Även hemma hos Hanna får man goodiebags visade det sig :)



Hannas mamma Jane har egen zucciniodling. De här åker kanske på grillen ikväll!. Gott!!

På väg hem till Linköping åkte Hannas bror och en kompis till honom med till stan. Jacob(Hannas bror) har fått jobb i Mexico City och flyttar dit i morgon. Väldigt spännande! I Mexico City bor det ofattbara 23 miljoner människor. Det gäller att inte gå vilse...

I söndags åkte Hanna, Maria, Julia, Carolin och jag till Vätterviksbadet. Mycket härligt! Det var riktigt varmt i vattnet och skönt i solen!



Tilia har i helgen varit på dagis hos mamma och pappa. Tack för hundpassningen! Gucci gör allt för att Tilia ska tycka om henne, men Tilia är helt orubblig. Hon ignorerar henne totalt. Men Gucci är väldit söt i sina försök att charma Tilia. För övrigt är nog Tilia den enda som inte charmas av henne.




Sådär, nu åker jag till stallet. Hoppas på sol i eftermiddag. Då blir det poolen igen.

PS. om nån undrar varför jag inte skriver nånting och min kära pojkvän längre,så beror det på att vi inte setts på typ två veckor. Han har varit iväg och jobbat och varit i Göteborg på IronMaiden konsert(hans småbrorsors val) och lite annat. Men jag tror han ska vara ledig nån dag den här veckan... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0