Två elever till ponny SM!!!



Ellinor - Lilla Prim till vänster i bild har varit kvalad ett tag. Idag kvalade även Sofia Wulcan och Gigolo till SM, på bilden är de andra från höger! HURRA!!! Frida Power Prince längst till höger tränar inte för mig men just nu är de högst av alla ponnyryttare på rankinglistan i Sverige, värt ett dubbel HURRA!

Ellie och Prim vann idag en klass i Jönköping och Sofia och Gigolo kom femma. Grattis till er båda!

Lika kul(om inte ännu roligare) när det går bra för ens elever som det är när det går bra för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jane Kruuse

Du är verkligen duktig och jag förstår att du blir extra glad när det går bra för dina elever, men jag är grymt imponerad av dig. Lycka till i fortsättningen

2008-07-07 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0