Söndag


Vill bara börja med att säga tack för alla gratulationer idag! Det känns helt fantastiskt att så många hör av sig och gratulerar. Ni gör mig jätteglad! Tack igen!

Söndag

Dagen D. Priset delades ut precis innan küren. Vi samlades en stund innan för att få lite information om hur och var vi skulle stå och gå. Allt gick bra ingen snubblade inne på banan och jag tror att jag svarade någorlunda rätt på frågorna jag fick. Det var kul att träffa Ulla och nu är jag så laddad att träna och planera vad jag ska göra med stipendiet. Jag kommer självklart att skriva här så fort något blir bestämt.




Jag, Ulla, Jeanna och Daniel( hämtade priset åt sin bror Alexander)







Resten av dagen glassade vi på hoppläktaren i strålande sol. Härligt!!!




Kommentarer
Postat av: emelie ( på semester)

GRAAAAAAATTTTTTTTTTTIIIISS LOTTA!! så himla kul :)

2008-07-24 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0