Sjuk!

Åhh jag har nu åkt på världens värsta förkylning. Halsont och feber och hela köret. Jag som skulle åkt till Liane idag får  stanna hemma i stället. Inte ett dugg kul.

Nu i helgen skulle jag ju göra massor av roliga saker. Hoppas jag blir frisk snabbt!

Om jag känner mig någorlunda bra ikväll så ska jag åka och titta på en ponny igen(samma som förra veckan) men vi får se...

I morgon hoppas jag att jag mår så pass bra så jag kan rida lite lugnt igen. Alla hästar gick igår så det är ingen fara att de vilar idag i alla fall. Liane var gullig och kunde ändra tiden tills på lördag istället, om jag nu är frisk tills dess...

Hoppas ni har det härligt i solen! kram L

Kommentarer
Postat av: Ninni

Krya på dig vännen!

Du måste ju bli frisk till imorgon kväll!!

Kramar.

2008-07-24 @ 22:42:07
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0