Senaste dygnet i siffror.

Antal sovtimmar:   16

Antal nysningar: Ca 100 (ingen överdrift)

Antal använda toarullar för snytning: 1 (Minst)

Antal nässprayflaskor som gått åt:  ½ (jag har förbrukat de där tio dagarna på en dag kan man säga)

Antal timmar i den härliga solen: ½ (Sen trodde jag att jag skulle dö på riktigt)

Antal lästa böcker: 1 ½ (Ulla Håkanssons bok Ajax och Jag, kul att läsa om hur det gick till på tävlingar för länge sen. Framförallt att läsa om Ajax som måste vara en av de mest speciella hästarna i historien. Ulla med för den delen. Coolt att både hoppa GP hoppning och sen rida OS i dressyr på samma häst. Sen har jag kommit halvvägs i Anna Janssons  bok Pojke försvunnen, också ganska bra)

Antal ridna hästar: 1 (Hoppas på fler idag)

Antal tappade smaksinnen:  1

Antal smaksinnen som kommit tillbaka: ½

Antal Vänneravsnitt på DVD: 3 (önskar att jag hade nån annan serie på DVD men i brist på annat duger avsnitt man sett tio gånger tidigare)

Antal fester jag kanske missar pga denna förkylning: 2 (surt, jag kommer nog att dyka upp ikväll men inget festande för min del. Det kommer nog att bli jättekul ändå!)

Antal gånger jag tyckt lite synd om mig själv: Oräkneliga.

Nu ska jag rycka upp mig och åka och försöka rida lite lätt. Det blir lugnt men nu måste jag göra nånting, det går inte att vara hemma längre!


Kommentarer
Postat av: Sofie fast utan WB

Stackars Lotta!!!!! Vidrigt att vara sjuk när det är så varmt. Hoppas att du kryar på dig snabbt. Kram Sofie

2008-07-25 @ 11:40:14
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0