Goda grannar.

Är bra att ha, och idag visade det sig att jag hade det.

När jag tog Tilias och min morgonpromenad i morse så kom det en svart bil och körde om mig. Bilen tvärstannar och ut hoppar en tjej och säger Heeej! och ser jätteglad ut. Jag förstår absolut ingenting och börjar lite konstigt titta mig omkring för att se om hon möjligtvis är glad att se nån annan... Men icke, bara jag och Tilia på plats. Nu börjar min hjärna att hysteriskt tänka ut vem i helsike kan denna glada gulliga tjej vara. Börjar här tro på allvar att jag kanske är senil. Sen säger den glada gulliga tjejen, men känner du inte igen mig det är ju jag Linneá!

Ahhh, Limpan! Bara det att det var ett par år sen jag såg Limpan och nu var hon bara lite äldre (men inte så fasligt mycket större ;) )



Ja tiderna förändras, men vem vet Linnea kanske snart dyker upp och rider igen, hon lät ganska sugen. Om du läser här så är du väldigt välkommen!

Ja just det det var det jag skulle komma till, Linnea och jag bor tydligen i samma hus sen ett par veckor tillbaka. Goda grannar alltså :)


Kommentarer
Postat av: Jane Kruuse

Hallå Lotta, jag tycker du skall lägga en länk till din fina hemsida bland länkarna på bloggen.

2008-07-17 @ 10:56:10
Postat av: Lotta

Bra idé! Jag fixar =) kram Lotta

2008-07-17 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0