Det gick vägen idag med! Min väg alltså...







Som ni ser på bilderna så kom vi tvåa idag. Klassen var MSVB:5 och procenten blev 65. Låååångt efter ettan som fick 72. Vann gjorde Anna Haag på Clinton. Inte mer än rättvist jag vann och hon kom tvåa i går...

Ciwi gick bra idag med jag hade tre stora missar, en i bytesserien, ett byte där han helt enkelt bara bytte på fram och fortsatte sen i en fin korsgalopp,  och en galoppfattning. Säg inte det sista till Liane vad ni än gör... ;) Jag ska träna mer på framridningen i morgon! Domarna tyckte att han såg spänd ut i galoppen vilket jag inte alls upplevde det som. Kan det möjligtvis bero på att de sett hur han har betett sig utanför banan??? Allt annat än avspänd..

Ciwi har plötsligt blivit jätterädd för människor som kommer fram till honom när jag sitter på. Helt omöjligt att ta emot pris på prisutdelningen till exempel. Inte så att han är rädd för rosetten, utan mer för personen som kommer fram. Till och med när Micka skulle gå fram efter prisutdelningen så blir han jätterädd och kastar sig åt sidan. Som om att någon skulle ha varit dum emot han... Jag förstår ingenting. När jag står på marken går det bättre. Men i vissa lägen går det alldeles utmärkt att komma fram till honom. En reporter från ridsport kom fram och då kunde hon stå jättenära utan att han brydde sig.

Jag vet inte om de såg hur han var på prisutdelningen och tror att han är spänd annars också. Men det är han inte i alla fall. Men jag ska jobba på att han ska se mer avspänd ut också i morgon.

Imorgon är det Medelvår B4 och Medelsvår A:1 igen. Ska bli jättekul! Det kommer förhoppningsvis proffsfoton här på bloggen ikväll. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Återigen Grattis!! Vilken superhelg! Nu avslutar ni den lika snyggt imorgon också med full pott i bägge klasserna!!



Lycka till!

2008-07-05 @ 18:56:51
Postat av: Emelie

GRATTIS !!! <33

2008-07-05 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0