Camping?

Det står just nu en sovsäck och ett liggunderlag i min hall... Trodde aldrig att det skulle vara möjligt. Men det lutar åt att det blir till att sova i tält i natt. Det ska faktiskt bli kul (haha jag kommer att få äta upp det där känner jag)

Det har jag inte gjort sen Vevve och jag tältade på hennes föräldrars tomt typ när vi var tretton år eller så. Då åt vi ostbågar och drack hallonsoda.

Tror faktiskt inte jag tältat sen dess. I så fall har jag nog förträngt det. Ja vi får väl se, nu bär det alldeles strax av till Falsterbo. Hmm hoppas att vädret är bättre där än här. Jag som är lite orutinerad på att tälta, vad ska man ha med sig egentligen? Varma kläder är nog bra. Tror jag packar ner en extra jacka :)

Vi får se om det blir nån liveblogg. Det kan också dyka upp en mobilblogg men då blir det från den gamla bloggen. Om vi inte hörs innan söndag så vill jag bara säga, håll utkik vid dressyrbanan på söndag eftermiddag. Om ni är i Falsterbo vill säga.

Hoppas vi ses! kram Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0