Julklappskonsert...

Två konserter blev det på lördagkvällen. Miss Li och Lars Winnerbäck. De är väl inte några av mina favoritartister i vanliga fall men de överraskade mig positivt måste jag säga. Speciellt Miss Li.
LW var också bra även om jag inte kände igen så många av de nya låtarna. Men i de äldre kunde man ju sjunga med! Vi gjorde dessutom en egen koreografi till en av låtarna. Mycket snyggt! Tur hade vi med platserna också. Josse Petra och jag lyckades halka in innanför det första staketet och därifrån såg man jättebra. 12000 personer var på plats och det var fint väder. Perfekt konsertkväll alltså.



Vi började kvällen hemma hos Josse med sushi och cheesecake (inte samtidigt dock) very good.



Josse och Petra



Miss Li och Lars Winnerbäck






Tack pappa för biljetterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0