Plastrongen återfunnen...

Efter att ha vänt uppochner på smutstvättkorgarna två gånger, letat igenom all ren tvätt (som för övrigt ligger i IKEA påsar i garderoben bara en sån sak kan ju få en att bli smått tokig men det är ju självförvållat) gått ut i bilen och letat, kollat i väskor och lådor, så hittade jag den där den skulle vara.

Jag var lite smart efter jag red i Skövde. Jag la ner plastrongen i min hårväska (alltså jag förvarar inte mitt hår där utan typ hårnät, hårnålar, spray och lite annat som behövs för att sätta upp håret på tävling) för att jag skulle veta var den var. Smart var ordet...

Jaja nu hänger den tvättad och klar i badrummet. Nu ska jag bara komma ihåg att ta med den i morgon också...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till på tävlingen! =)

2008-04-18 @ 12:35:56
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack så mycket! :)

2008-04-18 @ 22:23:07
URL: http://www.charlotteesping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0