Nu åkte jag dit...

I tio år (shit vad gammal jag är) har jag haft körkort, inte en enda gång har jag åkt fast för någon trafikförseelse.. Tills i dag. I morse var det fartkontroll i Vikingstad. Jag tyckte själv att jag körde ganska lugnt, och jag tvärnitade när jag såg polisens reflexväst, ändå körde jag 13 km för fort. Skit också. 2500 kronor fattigare och ganska förstörd morgon... Men det kunde ju varit värre. Bli av med körkortet är ju inte kul till exempel. Kan tänka mig att det var en och annan som gjorde det idag... Nykterhetskontroll var det också, den klarade jag i alla fall utan anmärkning. Alltid nåt!

Idag har jag tänkt på många roliga saker som kostar 2500 kronor, ska försöka sluta tänka så, det blir man ju inte gladare av precis. Men om man slår ut 2500 på antalet gånger som jag verkligen kört för fort under tio år så blir det ju förstås inte så dyrt.



Kommentarer
Postat av: Hanna

2 tandläkarbesök (Hannas tänder)
1 bilservice
2 jeans (lottas jeans - inte hannas)
2,5 hovslagare - tjänsten alltså

....är nog lite trött idag.

Pussar från mig

2008-04-22 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0