Ibland undrar man

vad det är man håller på med. Komma hem klockan halv elva en lördagkväll, från tävling. När man egentligen borde sitta och dricka vin på roliga fester. Jaja nu är det som det är, tävla är kul också.

Ciwi är som vanligt stjärnan i familjen! Han gjorde sitt bästa, sen kanske jag borde ridit lite bättre. 65 % och trea blev i alla fall resultatet och det är jag jättenöjd med! Min egen insats är jag mindre nöjd med, men det ska jag förhoppningsvis göra bättre i morgon! Då startar vi MSV B:5.

I min andra start måste jag nog säga att jag är ganska nöjd med min egen insats, sen kan man väl bara säga att Dottan flippade ur ett par gånger :) Däremellan var det många sjuor och en del åttor. När hon är på det humöret så finns det verkligen ingenting att göra (det finns det säkert men jag har inte kommit på vad). Det enda är att sitta still och se glad ut... Nu dröjer det nog ett tag tills jag tävlar henne igen. Micka får tävla ett tag och sen får jag se om jag kan hitta motivation till att fortsätta med tävlandet på Dottan.

Grattis förresten till Alex och Alpen som placerade sig i LA! Alex hade med sig sina hundar och nu var det ett tag sen jag såg hennes unghund Vincent. Han var typ tre gånger så stor som sist. Trots att han var mycket mycket större än Tilia nu så kom han ihåg hur läskig hon var när han var valp och vågade inte komma fram och hälsa... Tilia sprider skräck bland de hon inte tycker om. Tilia träffade även sin gamla "rymmarkompis" Jappe idag också. Hon kände igen honom direkt och blev jätteglad när han kom! I morgon kanske det bli nåt kul kort på de två, jag orkar inte lägga upp nåt nu så här är ett gammalt på Vincent i stället...


image96

Vincent som valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0