God kväll!

Jag sitter och fixar med kürprogrammet. Hmm vet inte om jag kommer fixa det här. Det måste ju vara lite annorlunda men inte för svårt, men det får ju inte vara för lätt heller.  

Iblans så  känns det som att nu, nu fick jag till det bra för att i nästa sekund tycka att det blir jättekonstigt. Nu har jag, för att få lite inspiratipn, suttit en stund och youtubat kürprogram. Är man riktigt dressyrintresserad så är det ett kul nöje. Om ni bara ska se en så titta i så fall på Andreas Helgstrand på Matine från Achen. Helt otroligt!


I morgon ska jag rida upp programmet i alla fall. Om jag nu får nåt program klart tills dess vill säga. Josse ska filma och har fixat med lite musik som vi ska prova i morgon. Tack snälla!

Dagen har annars innehållt lite av varje. Uteritt med Ciwi, dressyr med Wengo och Generalen. Micka red Dottan och en liten gnista inspiration fick jag för att tävla henne igen. Hon såg väldigt fin ut alltså... Nu är Micka bortrest ett par dagar så jag får väl rida själv och se hur det känns. Bobo fick en liten hopplektion med Sofia på ryggen, det såg också fint ut!

Bilen är inne på reparation och däckbyte.  Så just nu är Sanna min privatchaufför. Förhoppningvis går det att laga fläkten på min bil också. Den har fått lite tuppjuck och blåser på fullt ös hela tiden. Lite irriterande.

Ja, mycket mer har inte hänt. Lite tomt i stallet förstås utan Emmi men Micka har hjälpt till i stallet idag, tack tack!

Nu är det bäst jag fortsätter, wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0