Bra början på helgen...

Sådär, nu har vi varit i stallet hela förmiddagen. Först var det morgonfodring och mockning sen groomade vi (eller mest Micka och Emmi) åt Liane. Lianes häst Santana är ganska grön i de här klasserna än så länge, men han såg riktigt fin ut! Hon fick ett par missar och det drog såklart ner procenten litegrann, men hon slutade på 63,5. Efter Lianes ritt var det Generalens tur att jobbas lite. Han kändes jättebra och vi red bara lite lätt. Liane hjälpte mig även idag, och det är verkligen så bra att kunna få hjälp på plats. Tyvärr har hon ridit klart för helgen och kommer inte att stanna tills imorgon. Jag ä otroligt tacksam över att ha en så engagerad tränare
 
Dagens höjdpunkt (och ja, jag kan säga redan att detta är höjdpunkten för inte ens att vinna idag  skulle slå det här) var när Jan Brink, som stod på framridningen och hjälpte en elev, sa när jag red förbi att Generalen var en jättetrevlig häst och att jag red fint. Den kommentaren kommer jag leva på länge :)

Bobo har ju också varit iväg idag. I Östra Tollstad, regional tävling och klassen var LB. Ellie och Bobo fick 62% och gjorde enligt rapporter en jättefin uppvisning med några småmissar bara. Ellinor som red honom rider honom jättefint! Tack Ellie! Bobo var ensam B-ponny i klassen så han tävlade mot två Cponny och kom tvåa av tre.  

Fick precis resultatet från Sofia och Gigolo och de fick 69 % Hurra!!! Grattis! Än så länge i ledning men det är många kvar men det borde räcka till placering. Lycka till till er andra som tävlar idag!

Kommentarer
Postat av: Salam

Så kul, hälsa Jan ;)hehe

2008-04-19 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0