Beach 2004?

Nu är första klassen avklarad och det gick ganska bra. Generalen har fått så mycket beröm idag av alla utom en. Tyvärr var denna någon en domare... 66% av en och 57 % av en annan. Den tredje var nånstans mittemellan. Många kom fram efteråt och tyckte att han var fin i alla fall och det är ju alltid kul.

Totalt blev det 61 % och ganska långt ner i resultatlistan, men jag är ändå nöjd. Jag vet att vi kan visa ännu mer och nu känner jag mig superladdad inför imorgon! Domarbyte är det i morgon också och det känns ju bra...

I Tollstad gick det jättebra för alla elever! Kul! Sofia kom tvåa och Alexandra trea Grattis till er! Ellie fick fina 62 % i LA debuten på Apache! Bra jobbat allihop!

Nu ska vi gå till campingens pizzeria,  pizzorna heter alltifrån Förtält till Beach 2004. Ska bli spännande att se vad det är...

Kort från dagen kommer kanske lite senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0