Helg i punktform

  • Lördagmorgon: ridning två hästar, skritta en, lägga om bandage och lite annat smått och gott i stallet.
  • 10:00 Buss avgår från Linköping till Göteborg. (Bus4you, bussresa som var så bra att den kräver ett eget blogginlägg)
  • 14:00 Ankommer Göteborg
  • Champange och annan lyx på fint (First) hotell
  • 17:30 Middag
  • 20:00 P3 Guldgalan startar på Scandinavium (vi var där alltså)
  • 21:30 P3 Guldgala tar slut och vi tar taxi tillbaka till hotellet (superkväll, bra artister och härlig stämning i ett fullsatt Skandinavium)
  • 22:30 Somnar
  • Söndagmorgon vaknar utan väckarklocka 10:30 (lätt panik frukosten bara öppen en halvtimme till)
  • 10:35 Frukost och Göteborgsposten (det var helt lugnt vi hann gott och väl)
  • 11:15 Snabb promenad på Nordstan (jag tokfyndar Kaneboprodukter på Åhlens 2 produkter för 300 kr, vilket kap)
  • 13:00 Hemresa med tokig film som jag har glömt namnet på
  • 17:00 Hemma i Linköping
  • 17:30 Stallet, rida två hästar, skritta en, bandage och så vidare...
  • 20:30 Bokföring
  • 22:00 Tvätta, pyssla med lite av varje som jag inte hunnit på sistone, känner mig piggare än på länge efter tolv timmars sömn i natt.
  • 01:00 Skickar iväg detta inlägg
  • 01:02 Nu borde jag sova men är fortfarande pigg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0