Sista Årebilderna

Badet måste ju också få vara med i bloggen.

Innan badet förvandlades vi relativt vuxna tjejer till flamsiga fjortonåringar. Bara på grund av fina röda mössor. Som man fick till på köpet. Vi fotade i alla möjliga poser men konstaterade att tripptrapptrullposen var den snyggaste. Och roligaste.



Redo för bad...nästan.


Det tog sin lilla tid innan vi bytt om, fixat med mössor, skrattat,  tagit kort och skrattat lite till och när vi äntligen gick ut till tunnan så var ju såklart killarna redan i. Vi skojade med dem om inte de också fotat och fnissat. Det hade dem inte. Bara duschat. Alla tjejer tystnade. Och sen nytt gapskratt. Vi var lite för upptagna (och ofrächa) för att komma ihåg att duscha innan badet. Men men, tur det finns klor...



Mellan varven snöbadade vi. Här gör Henke en snöängel. Snön är inte lika mjuk och härlig som den ser ut. Denna ängel resulterade i fina skrapsår på armarna...




Kvällen avslutades med en skoterfärd ner för backen och lite korsordsmys hemma i stugan. Kanske mest Hanna och jag som korsordade, de andra lyssnade visst på musik. Dubstep(mycket osäker här på stavning) närmare bestämt. Alltid lär man sig nåt nytt. Bra och lugn lördagkväll!

Sista dagen i backen var det massor massor med snö. Jag åkte lite själv, i backar och takt som passade mig. Det var skönt faktiskt. Jag hade min nya jacka och den var mycket varm och skön.





Söndagkvällen spenderade vi på en jättetrevlig restaurang som heter Oliven. Fantastiskt god pasta med kyckling åt jag och alla andra var också nöjda med sin mat. Vi konstaterade också att trots att vi varit åtta personer tillsammans i fyra dagar har vi inte nån gång haft problem om vad eller var vi ska äta eller gå. Rörande överens om det mesta. Jättekul har det varit! Tack alla ni för den här helgen och framförallt tack Carro som drog dit oss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0