På väg...

..till Åre. Hanna Arvid jag och Maria sitter just nu och spelar Geni.

Hanna och jag ligger delad etta. Jag bloggar lite samtidigt. Jag hoppas inte detta ska försämra min insats...

Nina Lilja och hennes kille Fredrik är också med på tåget. Nina var nominerad till årets dressyrryttare på galan i lördags. Hon vann inte i år men nästa år så... Bilder kommer...

På måndag startar mitt nya projekt. Jag avslöjar inget än. Men, bilden här nere är en liten ledtråd. Kan ni hitta var jag hämtat den så kan man få ytterligare en ledtråd...



Världens bästa

Nu vann Hanna. Hon vann på en chansning. Vad är en glada?  Grattis Grattis







Vi är framme vid åtta i morgon. Nu är vi Stockholm och har väntat snart en timme.

Arvid är lite orolig för att försova sig. Jag gnäller över att det är varmt på min plats för elementet har hakat upp sig på max, Hanna hälsar till Jonas, Maria kom sist i Geni, och tycker att det är tur att Hanna har en kille, HAnna äter macka och bryr sig inte så mycket. Dessutom ser hon ganska rolig ut.


Redo för en natt på tåg.

Nu tar vi en korsordstävling och sen ska vi sova. kram på er


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ska du blogga på corren.se kanske???

2009-02-05 @ 08:36:45
Postat av: Liselotte

Ha hh ha... såg att någon hade hunnit före... jag gissar också på att du ska börja blogga på Corren.. : )



Ha en trevlig resa!



// Lotta

2009-02-05 @ 13:13:21
Postat av: Salam

Jag vet! Men säger inget.. :)

2009-02-05 @ 15:04:49
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0