De bästa bilderna är de när man inte är beredd...

...det talade Arvid om för oss idag. Här är resultatet:



Kanske inte de bästa, men absolut de roligaste.

Vi kom fram till Åre vid åtta i morse. Carro, som vi bor hos, hade fixat frukost till oss alla. Jättegott med lite mat! Efter att ha bytt om gav vi oss iväg till backarna. Vi tog bussen till Duved och började åka där. Hmm jag kan säga att det är mycket ont om gröna och blå backar här i Åre. Vi har åkt de röda nästan hela tiden och jag tycker nog att de är i läskigaste laget. Jag kör de långsamt så går det bra.

 


Hanna och jag



Henke och Arvid




Maria och Hanna


Vi åt lunch borta vid Duvedsbackarna.

Efter skidåkningen tog vi en afterski på Åregården. Vi var själva på stället och vi myste med lite varm choklad och TP. Carro och jag är ett vinnande team. Skönt med lite revanch från igår!

Efter lite slappande gick hela gänget ut och åt pizza. Mycket goda Årepizzor! Planen var en reggaekväll men vi var bara där och vände, alldeles för mätta och trötta för utekväll.



Jenny




Nu blir det TV och sen sängen. Efter att ha sovit hela förra natten sittande på ett tåg så ser jag verkligen fram emot att få ligga ner och sova! kram på er

Kommentarer
Postat av: Josse

HUPP! Inga gröna och blå backar?

Skriver du så för att skrämma upp mig eller? Kallsvettas inför V 14.

Kram

2009-02-06 @ 13:02:19
URL: http://www.nogg.se/zmilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0