Idag är en sån dag...

Känner mig inte på världens bästa humör idag. Vi kom hem sent igår eftersom det regnade och var kolsvart ute så gick det max att köra i 60 km/h. Dessutom möte med en massa långtradare och lastbilar. Så det tog längre tid än beräknat att köra hem. När jag kom hem kunde jag inte sova...Därav det lite dåliga humöret idag. Det höll på att bli en ännu senare kväll eftersom jag glömde att vrida av nyckeln på bilen helt efter att vi lastat av hästarna. Bilen stod på med både lyse, radio och vindrutetorkare på och batteriet laddade såklart ur. Spöregn, halv tio på kvällen, ingen hit. Men vi lyckades faktiskt att springa igång bilen Salam och jag. Ståltjejerna!

Förmiddagen har ägnats mest åt att packa ur transporten från igår. Efter tre dagars regn är det mesta smutsigt och fuktigt eller blött. Nu är allt putsat och iordningpackat för nästa tävling igen.

Datorn är helpaj nu men jag tror den är i goda händer hos Salams bror Adham. Hoppas han kan laga den... Därför blir det nog inga bilder på ett tag. Precis när jag skrev det här fick jag sms från Adham att han hittat felet. Han kan fixa det! Hurra!!! Kanske blir bilder snart i allafall...

Nu ska jag åka till sharpan och försöka muntra upp mig lite till. Kan bli dyrt... Haha nej men mina bruna stövlar har kommit som jag beställde i april. Spännande, hoppas jag kan ha dem.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gick det med stövlarna?? Nyfiken, vill se bild ;-)

2008-09-11 @ 08:03:40
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Lotta

Åhh jag med :) måste bara få hem min lilla dator. Håll ut snart kommer det massor av bilder... kram kram

2008-09-11 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0