Tänk...

...att det finns så snälla människor!

Ikväll när jag vid halv åtta stod och putsade det som var kvar att putsa så pratade jag lite med några av tjejerna i stallet. Jag funderade på vad jag skulle laga för mat när jag kom hem. Samtidigt tar Paria upp luren och ringer till någon, hon pratar persiska så jag förstår inte så mycket. När hon lägger på så säger hon bara, det är lugnt, mamma fixar mat till dig. Vaa?? Ja hon höll på att laga mat så hon gör till dig och Peter också. När jag lämnade av Paria fick jag en matlåda i utbyte.

Saffransris, vanligt ris, jättegod kyckling, inlagda russin och nåt annat rött som jag inte vet var det var. Jättegott och nåt jag aldrig skulle gjort själv.

Slapp både handla och laga mat, inte så dumt! Tack så jättemycket

På tal om bra människor så har jag idag noterat att vårt "praktikantgäng" just nu är så bra. Alla är positiva och glada och det smittar såklart av sig på både hästar och elever. Kul! Vi har dessutom fått uppleva både det ena och andra i fikaväg och det är ju inte så dumt det heller :) Micka är förstås bakproffset, men vi andra gör ganska hyfsade försök. Idag var det Kristin som bakat en jättegod kladdkaka. Tack så mycket! Kristin skriver blogg här


Kommentarer
Postat av: Josse

Åh vad gulligt Paria!

2008-10-08 @ 09:42:15
URL: http://www.nogg.se/zmilla
Postat av: Hanna

Det tycker jag me!

2008-10-09 @ 08:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0