Flyinge by night.



Vi kom fram till Flyinge vid femtiden idag. Ciwi fick vila lite i sin box medans vi installerade oss där vi ska bo i natt. Nämligen här:



På Gårdstånga en bit från Flyinge.

Vid sjutiden red jag en stund på tävlingsbanan och det kändes jättebra. Det var massor av hästar och människor inne i stora ridhuset och Ciwi var såklart lite spänd i början men det gick över efter en liten stund. Ska rida ett kort pass tidigt i morgon, sen tror jag att jag startar runt tolv. Ska bli jättekul!






Bild från Flyinges restaurang, som nog har den bästa ryttartävlingsmaten jag ätit.

Arrangörerna hade ett "get together party" i restaurangen och bjöd på både mat och dryck till alla som var här. Väldigt trevligt. Vi åt tillsammans med Jeanna och hennes familj. Imorgon blir utsikten ännu bättre när tävlingen drar igång.

Vi lämnade Tilia i stallet när vi åkte, sen skulle Peter hämta henne på eftermiddagen. Det här mmset kom efter en liten stund från praktikantKristin :) Jag säger bara Grattis Peter! Jag valde rätt dag att åka bort. Stanken ska dessutom ha varit outhärdlig...



Och ibland undrar folk varför Tilia kallas grisen...

Söt är hon iallafall. Nu ska vi sova, ser fram emot i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla häftigt att "lilla bebis" Ciwi vuxit upp till en riktig Flyingestjärna ;-) Hoppas att ni har massor av karameller med er nu..... Väntar med spänning på fler foton och gärna en filmsnutt om ni hinner/kan.



Kram och lycka till!!!!!

2008-10-03 @ 08:15:38
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Liselotte

Åhhhhh vilken fin arena... Där skulle jag vilja ha suttit och tittat på er! Sug in dig den härliga stortävlingsatmosfären när du går in på banan idag och verkligen kör sk*ten ur de andra!!



Håller tummarna som bara attans!



PS. Det är inte många ekipage som tävlar i helgen med en jumbotron i taket, och kristallkulor i ridhuset... hi hi hi.. DS.



Lycka till!

2008-10-03 @ 10:03:37
Postat av: Sofie

Kul att du bloggar från tävlingsplats!

Lycka till =)

2008-10-03 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0