Fasansfullt

Riktig pappavits i rubriken :) pluspoäng till er som förstår den...

Här är lite bilder från idag...




Ida och Emelie var hurtiga och red ute på sina fina fuxar.






De här mötte jag när jag åkte till stallet i morse, och de vägrar att flytta på sig, man måste nästan köra på de för att få de ur vägen. (obs det har jag inte gjort utan jag har snällt väntat tills de flyttat sig...bara så att känsliga läsare inte blir upprörda ;) )





Fina fågeln och soluppgång. Huset vi bor i skymtar i vänsterkanten.



Ida, Emelie och Erika

Ikväll har vi varit och ätit grekisk mat. Mycket trevligt.



Vill passa på att tacka Emelie och Ida för att de har stått ut med att ha mig boende i deras kök i två veckor. Hoppas jag får komma tillbaka :)

Nu är det dags att sova och ladda inför de två sista träningspassen i morgon. Vi ses kanske snart!

ps. har ni fortfarande inte fattat det riktigt tokdåliga rubrikskämtet? Ledtråd...gå en fågelskådarkurs  ds

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fullt av fasaner såklart!



Vad synd att man inte kan kommentera din träningsblogg för den är jäkligt bra! Ciwi är världens vackraste karamellhäst. Lova att jag kan få ge honom socker om vi ses? Kanske från läktaren ;-)

2008-10-25 @ 21:58:28
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Lotta

Åh snälla kom till Ljungby i morgon och fodra socker från läktaren ;) det kan behövas... jag vet det är lite trist att man inte kan kommentera i bloggen, men man får skriva i gästboken istället. Kul att du tyckte den var bra i alla fall :) Bra att du fattade skämtet, jag frågade pappa idag om han förstått pappaskämtet och det hade han. Sa han. Sen visade det sig att han inte fattat det till fullo (ordvits igen...) han skrattade gott när jag förklarade.



kram kram

2008-10-26 @ 01:04:45
Postat av: Sofie

Oj då, hoppsan. Hinner nog inte till Ljungby nu, kom lite hastigt på ;-) Håller tummarna för er på distans och hoppas verkligen att ni kan få lite uppehåll. Här regnar det konstant men det är väl så det ska nu när jag äntligen har en häst att rida igen......... Lycka till!!!! Kram Sofie

2008-10-26 @ 08:45:48
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0