Så definitivt...

Jag och min pojkvän har bestämt oss för att separera. Beslutet togs för någon vecka sedan.  Vi är inte osams, vi har bara bestämt att vi ska göra ett uppehåll i vårt förhållande. Vilket nog betyder göra slut... Vi är båda överens om att det är det bästa just nu. Tråkigt efter nästan sex år...

Men men, det här är det som gör att det känns väldigt definitivt...


http://common.capitex.se/common/capitex/misc/popup.aspx?ActivePage=/common/capitex/usercontrols/objbesk/objektbesk.ascx&OBJGUID=3INIING01LO90E3E&OBJTYPE=CMBoLgh&skin=LinkopingsMaklarbyra&objds=CAPITEXSS_LOKAL

Vi har i princip hittat två andra lägenheter men jag har inte tittat på min än. Ska kolla på lördag.

Ja det var nog allt jag ville tala om för er idag kära bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman! Glöm aldrig att du är bäst i världen! Vi ses ikväll. Kramar

2008-11-05 @ 08:44:39
Postat av: Liselotte

Alltid hemskt svårt med uppbrytningar.. beklagar att du måste ta dig igenom en..



Men runt om kring dig har du säkerligen hela din familj, och massor med vänner och såklart dina fina hästar som ger dig stöd, kraft och ny energi!



Snart är det förhoppningsvis dags för mig att börja träna lite också, och det ser jag verkligen fram emot! Den 1 Jan flyttar jag och Julle till Assedun, så då blir det ju mycket närmare för dig.



Ha det så bra!



// Lotta

2008-11-05 @ 08:52:35
Postat av: Sofie

Nej vad tråkigt! Vet hur det känns och det är ganska turbulent en tid. När det lagt sig lite kommer man till ro igen och inser att man gjort rätt, då känner man bara en lättnad.



Fin lägenhet du har hittat och trevligt namn på bostadsrättsföreningen ;-)



Kram och lycka till med allt!!!

Ta ett par dagar ledigt nu så att det inte blir för mycket för dig.



// Sofie

2008-11-05 @ 09:37:59
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Lotta

Tack vad ni är gulliga :)



Lägenheten är den som vi bor i nu... ja vet jättefin. Kommer bli svårt att flytta ifrån den...men den nya blir säkert också fin. Det kommer nog annons i Corren i morgon. Hade jag råd skulle jag bo kvar :)



Vad roligt Lotta att du kommer närmre! Då blir det hårdträning för er ;)



Och Hanna, ja visst är jag.. du med! kram



Faktum är när vi flyttade hit så blev jag helt säker på att det var rätt att bo här, med tanke på namnet (Generalen för er som inte orkar läsa annonsen)

2008-11-05 @ 23:48:11
URL: http://charlotteesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0