Hur kommer det sig egentligen

att Jörgen Auer och jag har ridit på fälten runt Rappestad på Gabbe och Generalen idag?



foto: Jeppe Gustafsson


Och hur kommer det sig att jag början till lite träningsvärk i ryggslutet?



Hmm, stora frågor men kanske inga svar idag. Inom två veckor kommer svaret på en TV eller tidning nära dig... om du nu inte bor utanför Östergötlands gränser förstås. Då finns den nog i en dator nära dig.

Vi har idag, i Mjölby av alla ställen, provat på något helt nytt. Vad det är avslöjar jag inte nu. Det blir roligare så. Tror jag. Det blev hur som helst inte så pinsamt, om nu Jeppe inte väljer ut en av bilderna där jag såg ut som en stor groda. Då kan det bli riktigt pinsamt. (men det kan jag bjuda på för det såg också ganska kul ut)  Det kan också bli jobbigt att höra mitt nervösskratt när jag blev utfrågad i ett lite, vad ska vi säga, lite guppligt läge.

Någon mer ledtråd kan man få i Jörgens egna, mycket trevliga blogg som ni kan läsa här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0