Hmm..

Hur ska jag tolka detta...

Igår sa jag att det var vinna eller försvinna som gällde. Jag la upp framridningen lite annorlunda, hade honom bättre framme för skänkeln och jag var mer taggad. Mycket bättre trav men det sprack lite i galoppen. han la tungan över bettet så jag fick två JÄTTE missar en i tvåorna och vänsterpiruetten. Jag tror Generalen blev lite sur när jag satte lite mera press och därför la han över tungan... Sånt som händer, men jag satsade i alla fall allt idag. Var hamnade jag nu då?

Jo, andra utanför placering.....

Ja vad ska man säga, det är ju absolut inte dåligt. Men det är ju inte bra.

Resultaten kan ni läsa här


Annars så har helgen varit mycket trevlig. Stort tack Micka för all hjälp och tack stalljouren Fanny och Salam för att ni fixat iordning så fint hos Generalen.

Filmer och annat kommer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Lotta! Tycker att du och hästarna gör fantastiska prestationer hela tiden, det är inga dåliga startfält i de klasser du rider direkt. Du kanske behöver "pausa tänket" och andas ett tag för att ta ett nytt tag sen? Vad vet jag, jag är glad varje dag jag hittar rätt muskler i mage och rygg och kommer ihåg att korta tygeln ;-)



Tror att alla Raptowners är väldigt stolta över dina framgångar. Keep up the good work!



Kram Sofie

2008-11-17 @ 07:47:29
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Liselotte

Jag är i alla fall jättestolt över att tillhöra Rappestad Ridklubb som har ekipage i den allra högsta eliten!



Tror faktiskt att din placeringtorka släpper snart och du får procenten på rätt sida av strecket! Till nästa säsong har ni filat till er lite till och då sätter ni det helt!



Stort grattis i alla fall till en ändå faktiskt väldigt lyckad tävlingshelg! En seger är inte fy skam det inte!



Ha en bra dag!



Lotta

2008-11-17 @ 08:17:46
Postat av: Lotta

Tack! Jo ni har helt rätt! Jag är på ett sätt jättenöjd med helgen, sen är det ju väldigt retligt när jag är så nära hela tiden... Men till nästa år tar vi nya tag och filar lite mer på formen och kanske den mentala biten med ;)



Jag blir jätteglad för era peppande kommentarer! kram på er!



Lotta

2008-11-17 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0