Programridningen på film

Del 1





Del 2:





Tjoaren på slutet är Liane :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är verkligen hur fin som helst - en riktig stjärna! Kul att ni fick rida för Lette! Dömde inte han på SM också?

2008-12-04 @ 23:37:28
Postat av: Lotta

Ja visst är han, jag känner knappt igen honom själv :)



Nej jag tror inte han dömer längre...



Förresten, jag kommer vid åttatiden i morgon. (läs kvart över) kram kram

2008-12-04 @ 23:53:17
Postat av: Sofie

Jättefint det ser ut, väldigt säkert!

Lycka till med projektet/plantskolan.



/Sofie

2008-12-05 @ 14:30:59
URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin häst! Jag äger en häst efter Blue Hors Hertug. Vi började rida in honom för ett år sedan så han har inte kommit lika långt som din än men min dotter har börjat tävla honom i lätta klasser. Det är kul! Min häst finns på bild i min blogg, men egentligen handlar min blogg om något helt annat, nämligen om hur jag sparar pengar till en Afrikaresa. Lycka till med din häst.

2008-12-06 @ 12:49:08
URL: http://sparaochres.blogg.se/
Postat av: morfar

Wow! Så där bra vill jag också kunna rida.

2008-12-07 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0