Julmys

Jag är egentligen inte så mycket för julpynt, men ljus och hyacinter tycker jag är fint och väldigt enkelt.  Jag bestämde mig för igår att försöka att "bo lite i nuet". Har inte känt för att göra så fint i lägenheten nu när den ska säljas.(Peter har däremot städat så fint så fint innan alla fem visningar, jag har lyckats vara borta nästan vid alla...)

Nu verkar det som om att jag kommer att bo kvar ett tag till. Det är lite trögt på bostadsmarknaden just nu och nu innan jul lär det ju inte vara så många som vill köpa lägenhet. Hoppas  på att det lättar lite efter nyår...

Peter flyttar nästa helg till sin nya lägenhet i Tannefors. Jag har inte letat så mycket, jag väntar tills jag vet när jag ska flytta...



Hanna, den vita luktar minst lika mycket som den blå... :)



Kommentarer
Postat av: vevve

men oj... jag tror faktiskt att det är på tiden att ta en fika!!!! Synd du inte kunde komma hit imorrn =( jag tänkte försöka laga ihop nått.. Kramar sålänge <3

2008-12-03 @ 22:42:26
Postat av: vevve

men oj... jag tror faktiskt att det är på tiden att ta en fika!!!! Synd du inte kunde komma hit imorrn =( jag tänkte försöka laga ihop nått.. Kramar sålänge <3

2008-12-03 @ 22:42:45
Postat av: Hanna

Det är faktiskt trädgårdstanten på Morgon TV som sa att den blå luktar mest. Mina har inte slagit ut lika mkt som dina dock så jag har inte kunnat känna efter heller. Vi får ha lukttest på fredag till Idol vetja!

2008-12-03 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0