Idolkväll!

Igår kväll var Carro, Maria och jag hemma hos Hanna. Hanna bjöd på annorlunda och mycket god paj och quinoasallad. Smarrigt!

Först tittade vi på idol. Jag röstade på Alice (sorry Anna, men hon är helt enkelt bäst. Trots att hon vet att hon är adopterad :) ) Kevin var också bra, men inte Robin. Fy vad jag har tyckt att han är tråkig. Skönt att han inte gick till final!

Sen spelade vi Idolspelet. Hanna fick det av oss i SSKK i födelsedagspresent. Jag som inte gillar att sjunga offentligt, men gärna i bilen och på andra ooffentliga platser, såg till att jag slapp. Vi var i lag och Maria fick sjunga hela tiden. Mycket bra. Spelet var roligt, förutom att så fort det kom en rolig låt så hakade DVDn upp sig så vi fick börja om från början igen.



Inlevelsen var på topp.



Carro igen i en lite lugnare låt



Maria gör den förbjudna posen.



Daniel var väl inte så jätteimponerad



Inte publiken heller...


Men vi hade väldigt roligt i alla fall. Nästa gång kanske jag sjunger också... Tack Hanna för mat och spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0