Spa is nice

Men nu är vi hemma igen. Mycket god mat sköna behandlingar och ganska mycket lugn och ro. (Förutom de tio barnen som uppehöll sig i poolområdet i morse, som tur var stannade de inte allt för länge)

Inte ett kort på hela vistelsen har vi tagit. Om nån är intresserad om hur det ser ut har de en hemsida www.villafridhem.se

Jag tog en kombinerad massage  och kroppspeeling med inpackning. Mycket behagligt och huden blev extremt mjuk efteråt.



Även  ansiktsbehandling med massage ingick. Det var det bästa. ( Obs det är inte jag på bilden)


Fyrarättersmiddag fick vi på kvällen. Lax till förrätt, kalventrecote till varmrätt, ostbricka  (urk) och underbar Creme Brulee med jordgubbar och passionsfruktssorbet. Till varmrätten serverades kantareller. Jag provade och tänk jag gillade det visst. Det var riktigt gott. Ni har haft rätt hela tiden ;)


Åh nu höll jag ju på att glömma, vi fick afternoontea igår eftermiddag. Med massor olika bakverk och kakor. Helt fantastiskt. Under tiden vi åt så kunde vi titta ut över trädgården och där pågick ett bröllop. Ganska konsigt att befinna sig på någon helt okänds persons bröllop. Det ena som var fel med helgen var att den tog slut lite för fort



Var en sväng i stallet förut. Sanna som har haft hand om Miró den här veckan hoppade honom och jag filmade när hon hoppade en liten bana. Om Miró verkar ha lätt för det här med att hoppa så ska Sanna visa honom på hopprovet på kvalitetsbedömningen. Så här långt har det gått jättebra! Filmen verkar inte vilja bli upplagt just nu men den kommer lite senare.

Ikväll blir det väldigt lugnt. Vi har köpt mat från Sol och Ris och nu ska vi titta på film och äta godis. Ha en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0