I love cleening

Morgonen har tillbringats hemma. Städning på schemat. Såå tråkigt men skönt nu när det är klart.
Till och med alla växter blev duschade! De stora garderobsväxterna har vi haft i typ fyra år och de har blivit så stora att de nästan täcker hela fönstret. Rekommenderas till såna som jag som dödar allt vad blommor heter.

image95



Peter och Tommy gav sig just iväg till tatueringsmässan, kan nog sluta lite hur som helst, hörde att Tommy skulle köra blunda och peka metoden...

Jag ska nu till stallet och börja förberedelserna inför kvällens tävling. Mamma är snäll och kör en av hästarna till tävlingen. Jag är lite tvekam till att köra hästarna ihop, de är så jobbiga när de ska gå ifrån varandra. Eller rättare sagt är Dottan jobbig, hon måste ha full koll på var Ciwi är men kommer han för nära så blir hon arg. Ston är lite knasiga ibland... Ciwi däremot bryr sig inte så jättemycket. Skönt att förhoppningsvis slippa det orosmomentet. Dessutom litar jag inte riktigt på att Dottan inte sparkar på stackars Ciwi i transporten. Nu är det ju inte så långt att åka så då är det ju faktiskt dumt att chansa.

Jag kommer inte hem igen förrens sent ikväll, kanske bloggar då.. See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0