Grevagården, Skövde

image28


Grevagården kan vara en av de finaste tävlingsplatserna i Sverige. Här tävlade jag mitt första SM och jag blir alltid lite nostalgisk när jag kommer hit.

Otto var jätteduktig hela helgen och dressyren gick jättebra! Vår start var 45 min försenad och arrangörerna(inte grevagården)  var väl inte så jättebra på att informera oss deltagare på det. Men trots det var han pigg och framåt inne på banan och han fick mycket beröm för sin fina galopp, balans och framåtbjudning. Domarna poängterade flera gånger att han var MYCKET välriden, och det är ju alltid kul att de ser sånt!

Idag kom resultatet och han blev GODKÄND hingst i Sverige också!!!! Jättekul! På den här länken finns bild och resultatet!  http://www.newforest.se/hingst_08.asp 



image29
Otto på framridningen

Foto: Jenny Hagenblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0