Utgång är alltid kul.

Eller? Jo men igår var det roligt i alla fall. Mycket speciellt folk på utestället där vi var på. Tänk er Big Brotherhuset på ett ungefär. Intriger hit och dit, inte bland någon i "vårat" gäng men eftersom det var långt ifrån fullt på stället så kan man lättare se de olika intrigerna som sker runt om kring en. De sker garanterat på alla uteställen bara att man inte märker de lika väl när det är fullsatt. Intressant och väldigt roligt :)



Emelie och Ida i hissen på väg från Erika som anordnade förfest för oss. Trevligt!



Emelie och Ida igen och två okända tjejer i bakgrunden som verkar ha mycket roligt åt något...

Har varit lite seg idag om jag ska vara ärlig, tur att jag red på eftermiddagen... Imorgon rider jag första hästen vid halv nio och sen blir det en intensiv förmiddag med ridning och stallskötsel. Efter lunch så åker jag och Ciwi hemåt och vi åker tillbaka på lördag igen. Medans jag skriver det här så har det passerat minst två flygplan utanför fönstret. Huset vi bor i står farligt nära Skavstas landningsbana. Ska försöka få till ett kort i dagsljus på hur nära de är... Att Skavsta blivit så stort är ju bra för oss som inte vill åka ända till Arlanda när vi ska någonstans, men för de som bor just här är det nog ganska jobbigt med alla flygplan på låg höjd. Men man kanske vänjer sig. Liane berättade ikväll att för tio år sen var det bara ett fåtal start och landningar här på Skavsta varje dag. Nu är det flera flyg i timmen...

Sov så gott alla glada (och ledsna med för all del)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0