.



I torsdags var Hanna, Nellie och Lisa här på besök. Lisa och jag var kompisar när vi var små och har inte setts på många många år. Konstigt nog känns det inte alls konstigt att ses utan precis som förr, förutom att Lisa har fått världens gulligaste unge som heter Nellie. (och kanske att vi blivit ett par år äldre, men det är inget som märks...)

Jeanna var också med tidigare på kvällen. Hon var på snabbbesök hemma i Vikingstad.

 

Jeanna & Wilja i Flyinge. Efter att Jeanna fick Ajaxstipendiet har hon gjort fyra internationella starter och varit placerad i alla fyra. Inte illa!


Lördag kväll - Guitar Hero 4

Snälla Anna bjöd in alla som ville komma på GuitarHero4 kväll. Det tackar man ju såklart inte nej till. Dessutom bjöd hon på god taco. Tackar tackar!









Jag provade både bas, gitarr och trummor. Det var svårt( fast jag körde på easy) men jätteroligt spel. Vi klarade nästan alla låtar, förutom Sweet home Alabama. Den var tydligen svår.

Mycket rolig kväll som avslutades med en liten utgång med Hanna och Maria. Vi gick till det nya utestället nere vid Stångån. Strandvägen tror jag det heter. Trevligt ställe.

Kommentarer
Postat av: Josse

Lisa är ju jättelik Katie Holmes nu för tiden! Söt liten tjej.. Suri då antar jag? ;)

2008-11-28 @ 18:24:54
URL: http://www.nogg.se/zmilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0