Lite eländigt...

...är det allt med att packa ihop sin lägenhet. Det har jag pysslat med mest i helgen.

Vi har haft visning på lägenheten idag och jag har ingen aning om hur det har gått, får nog rapport i morgon. Det är en till visning på tisdag. Lägenheten blev såå fin när vi har fixat iordning allt. En del saker som lampsladdar och liknande kanske vi borde fixat när vi flyttat in istället för ut, men men såna är vi när det gäller lampor. Vi kan vara glada att vi har lampor överhuvud taget...

Jo lägenheten är som sagt extremt fin just nu. Kanske lite opraktiskt bara att ha tvättkorgarna och returpappersväskorna i förrådet. Och micron i skafferiet, eftersom vi inte har el där egentligen, men det ser ju snyggare ut... Tilias hundsäng hamnade visst också i förrådet. Som sagt snyggt men lite opraktiskt...

Mitt lilla boendeproblem har inte direkt löst sig än men jag ska börja jobba på det i morgon. Hoppas det löser sig snart, gillar inte att leva i ovisshet...

Det kändes i alla fall skönt att åka bort idag när visningen skulle vara. Jag har åkt på tvådagarsträning till Liane. Det är skönt att kunna fokusera på nåt annat än flytt och andra tråkigheter. Ikväll blev Ida jag och Emelie bjudna på middag hos Liane och hennes man. Mycket trevligt!

Trevligt var det också igår kväll hemma hos Josse. Tjejkväll med Micka, Madde, Josse Sanna och Petra. Vi spelade ett partyspel (har några mycket roliga kort får se om jag publicerar något av dem lite senare) och sedan TP. Sanna och Petra vann. Vi tyckte nog att de hade lite väl mycket tur med frågorna. Väldigt många ja och nej frågor jämfört med oss andra som fick frågor om författare och filmtitlar och andra svårigheter. När vi spelat klart upptäckte vi att de fått frågorna för spelare under fjorton år...vi andra hade vuxenfrågor... haha

Jag tror dessutom att det kan ha varit så här som Carro och jag vann TP på vårt förra SSKK möte... oouuups...

För er hästintresserade så har jag uppdaterat träningsbloggen på min hemsida.


Sist men inte minst:

Grattis pappa på fars dag!  HURRA!

Kommentarer
Postat av: Hanna

.............................tyckte väl hela tiden att ni hade tur med frågorna!!!!!!!!!!! Jag har grämt mig över förlusten i två veckor nu ju:-)

2008-11-09 @ 23:13:14
Postat av: Lotta

Hehe jag visste att du skulle bli glad ;) rematch och bara barnfrågor?

2008-11-09 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0