Laholm

Nu är vi framme. Resan har gått bra. 

Ibland kan man ju lite undra vad man håller på med. Vid tjugo i elva hoppade vi av hästarna (Micka skrittade av Ciwi medans jag red Generalen) sen fixade vi alla lindor och täcken och stod och pratade med en annan medtävlande som också var kvar i stallet sent. Vid halv tolv tiden åt vi vår middag, pizza som köptes innan ridningen... Ja så glamoröst är tävlingslivet... Men roligt är det!



Här bor vi i helgen

Ett jättefint litet hus med tre rum. Salam och jag har bott här två gånger tidigare. Enda lilla nackdelen är att utanför fönstret luktar det lite illa. Grisladugård i närheten. Första gången idag när vi hoppade ur bilen när vi kom hit kände vi direkt grislukten. Andra gången vi hoppade ur bilen var vi beredda på samma lukt, men nu luktade det parfym. Riktigt gott, som nytvättad tvätt ungefär. Hur vi än luktade kunde vi inte "hitta" grislukten. Är inte det lite märkligt? Vi får se i morgon vad det luktar när vi går ut. Ni ska få del av detta mycket intressanta mysterium...

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dags att hålla tummarna nu i helgen igen ser jag. Hoppas att båda världens vackraste fuxar sköter sig och visar sina bästa sidor. Alltid jätteskoj med filmklipp om du har möjlighet. Lycka till!! Kram S

2008-11-14 @ 08:18:56
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Lotta

Ja jag laddar kameran för fullt just nu :) hoppas batteriet håller hela dagen. Då blir det filmer i kväll!



Tack för tumhållningen, världens vackraste fuxar är också världens mest högljudda fuxar så vi får hoppas att de kan hålla tyst inne på banan bara så kan det nog gå bra :)



ps. I morse var det grislukten igen, Micka och jag undrar om vi var väldigt trötta igår så att luktsinnet kraftigt försämrades (eller förbättrades beror på hur man ser det) ds.

2008-11-14 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0