Gigolo



Gigolo har i veckan flyttat till Skåne. Han är såld till en flicka som heter Hannah och hon ska fortsätta att rida och tävla honom. Han är den av av ridskolans hästar som har legat mig varmast om hjärtat och det känns lite sorgligt att han har åkt. Samtidigt som det känns jättekul att ha fått följa honom ända från att han var ungponny till att han faktiskt tävlar på allra högsta nivån i Sverige. Dessutom med jättefina resultat!

Sofia och Micka som båda har tävlat honom på elitnivå har gjort ett otroligt fint jobb med honom. Gigolo har en ganska så intressant bakgrund, den kan ni läsa på min mammas blogg här.

Jag är i Nyköping på träning just nu och om det kan ni läsa i träningsbloggen på min hemsida! ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Christine

Oj, nu fick jag dåligt samvete...glömde tacka Micka också! Micka, självklart är jag tacksam för det jobb du la ner på Gigolo också, och även du var noggrann och skötte honom exemplariskt!

2008-11-28 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0