Bättre sent än aldrig...

Nu kan jag med gott samvete sätta mig en stund vid datorn...

Jobbat klart, lägenhetsvisningar klara (ingen mer hysterisk städning på ett par dagar) bokföring och momsdeklaration precis uträknad och klar (dubbelångest, inte för att ekonomin på nåt vis är dålig utan bara för att det är så dubbeltråkigt att göra det.. när man dessutom skjuter upp det till sista dagen blir det ju inte mindre jobbigt)

Nog om tråkigheter. Här är bilder från i lördags...





Kvällen började lugnt och trevligt med hemgjord pizza och lite vin.



Sen blev det partyspel. Sanna fick utmaningen att sjunga julsånger med sin mörkaste basröst i trettio sekunder. Självklart antog hon utmaningen. Hon kände sig dock lite som det röda fåret i familjen...



Josse antog även sina utmaningar...




Själv fick jag bland annat utmaningen klipp av en hårslinga vid hårbotten minst femtio hårstrån. Jag kom sist i tävlingen, men jag har i alla fall en viss heder (och håret) kvar.





Madde fick utmaningen "lukta i allas skor". Hon antog den och jag fick nästan en känsla av att hon gillade den... Zmilla var i alla fall avundssjuk...




Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha, ha, ha vilket galet partyspel :-)

2008-11-14 @ 08:16:58
URL: http://www.freewebs.com/superbullterrier/
Postat av: Josse

Du glömde säga att jag vann!! (därav minst heder i behåll:)

2008-11-15 @ 16:54:23
URL: http://www.nogg.se/zmilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0