Kanske världens bästa 2,5-åring...

...hehe i allafall om man frågar mig :)

Igår satt jag en stund igen på Camelia. Hon var jättelugn och snäll. Mamma höll i och vi tränade på att stanna och sätta igång. Hon lyssnar bra på röstkommando så det var inga större problem.



Putte fick vara med i ridhuset som lite sällskap. Säkerhetsväst är alltid på när jag rider unghäst. Och nej, jag har inte storhetsvansinne och tränar med vita ridbyxor, utan vi red direkt efter luciauppvisningen så de var kvar sen dess.





Man blir ganska trött av att vara ridhäst...

Idag red jag också en liten stund. Vi kryssade lite runt avslutningshindren. Snacka om bra social träning! Idag vågade vi oss på att trava lite också. Inga problem så här långt. Men jag kan ärligt säga att "arabresan" jag gjorde i somras sitter kvar. Lite läskigt att rida in unghäst är det allt. För er som inte läste bloggen i somras så hade jag en arab på inridning som slängde av mig rejält två gånger. Inga fler inridningshästar förutom mina egna bestämde jag mig för då.

Idag kom BamBam hem också. Det blev ingen stor häst utan bara ponnyn. Han får bo hemma ett par veckor och sen får han komma ner till ridskolan. Bilder kommer så småningom.

Salam är fotografen förresten. Det är nästan alltid Salam som fotar till mina inlägg :) Hon börjar bli proffs!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anneli Löfgrn

vad hände med den stora hästen?

2008-12-15 @ 22:57:26
Postat av: Anonym

2008-12-15 @ 22:59:13
Postat av: Salam

Ja, Camelia är nog världens bästa 2,5 åring.

Tack Tack :)

2008-12-15 @ 23:05:09
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Anneli prata med mamma, hon har en plan ;) kram Lotta

2008-12-15 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0